Bad update..

Sorry , vet att jag inte uppdaterat bloggen på typ 7 dagar.. Men jag har faktiskt en förklaring.. Internet på datan började cp och jag har inte kunnat gått in Men nästa vecka fixas det.. Och jag vet att jag har kunnat uppdatera genom Mobilen Men det tänkte jag inte på.. Men nu får jag lov att göra det :) idag har jag ju iallafall vart i ullared , nice Men det dåliga är att bussen gick 3 igår natt... Haha och just nu sitter jag ju på bussen påväg hem , vi är i nyköping till tio ungefär. Och därifrån tar vi våran bil hem så vi är väl hemma till 11 ungefär och då lämnar vi av veronica oxå:p jag har iallafall shoppat as mycket ! Jag shoppade för 4123:) och det får man as mycket för i ulla red. Det hade inte varit mycket annars Men nu vart det mycket! Flera påsar :) haha , Men jag kan ta foto på allt och lägga upp bilder:) dom kommer sent ikväll eller imorn får se hur trött jag är då jag varit vaken i två dygn snart .. aja bye! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0