Trött.se

Sjukt trött är jag.Vet att jag aldrig la upp bilderna på sakerna , Men jag har faktiskt städat rummet hela dagen typ , Men jag har tagit bild nu så imorn kommer bilden upp..nu ska jag fortsätta vila lite till sen ska jag upp för halv 3 inatt kommer ju justin på tv , han går på röda mattan sjunger mm .det sänds direkt live, och det håller på i tre timmar typ sen är det ingen idé att lägga sig igen så jag kommer vara sjukt trött i skolan :p Men vad gör man inte för honom . Skulle kunna gå genom eld och lågor för honom ! Aja, godnatt alla . Ska ta vara på min sista timme . Måste nog köpa en redbull i skolan imorn så jag inte sommar på lektionen , haha godnatt ! Dream sweet alla underbara läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0