Kommentera

Asså jag vet att jag inte uppdaterat på länge Men jag har gjort så mycket dom senaste dagarna och min data har inte blivit fixad än så bilderna har ju inte kunnat komma upp . Om man lägger upp dom från mobilen tar det ju hundra år.. Men ni får dom när min dator fixas:p Men nu ska jag börja vara lite seriösare här på bloggen :) Men om ni skulle börja kommentera så blir det mycket roligare att göra inlägg och så:p aja Men just nu ligger jag bara i sängen och slappar .. Ska väl gå upp snart och äta frukost om jag orkar, sen får vi se om man ska ut och träffa nån , igår var jag ju med pernilla , ronia , ronja,matilda , veronica,tilde Men sen åkte några hem då vart det bara ronja pernilla matilda veronica och jag och vi flummade as mycket ni skulle bara veta , så var jag ju och red perlan igår oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0