Mobilblogga..

Hello sunshins! Idag har jag väl inte gjort så mycket .. Vart med veronica , pratade ut med henne om några saker kändes bra som vanligt , tack för att du finn ! :) sen gick jag väl hem vid 8 ,då hoppade in i dushen sen lät jag håret torka sen kl 10 hade jag i min hårinpackning:) det är sån som man ska ha på tort hår , praktiskt va ? För då sitter den ju i tills nästa gång man dushar och då ger det extra mycket effekt , min stylist som tippade mig om det när jag fixa håret igår så då köpte vi det igår :) så nu är jag klar och trött , ska upp 5 imorn om jag orkar och fixa lite skruvar i håret så ni får ha det så bra , föresten så kanske jag inte kommer blogga imorn eftersom jag använder mobilen och det kostar pengar , Men imorn ska jag bara rida lite dressyr på perlan mäst galoppjobba henne ute på vägarna och i skogen , aja bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0